Про це міський голова Вінниці Сергій Моргунов повідомив на своїй Facebook сторінці.

2008-го року у Вінниці вперше в Україні запрацював Прозорий офіс. А сьогодні ми спостерігаємо колосальну динаміку попиту на адміністративні послуги – їх кількість лише за останні три роки зросла у понад 4 рази. Зокрема, завдяки децентралізації у цій сфері, мета якої зробити сервіс надання адмінпослуг прозорим та зручним для людей.

У 2017 році наші Прозорі офіси відвідало майже 800 тисяч осіб. Кожен другий запит стосувався питань соціальної сфери, кожен п’ятий – дозвільної.

За даними моніторингу роботи ЦНАПів, який проводився у рамках канадсько-українського проекту "ПРОМІС" у 16 містах, вінницький Прозорий офіс отримав найбільшу кількість балів. Але це не привід зупинятися і не думати над тим, як далі покращувати роботу наших центрів адмінпослуг. Тож для вінничан уже готуємо інноваційний сервіс у Прозорих офісах, який незабаром презентуємо.

Незабаром у вінницьких прозорих офісах буде презентовано новий інноваційний сервіс



Переглядів: 2222
Поширень: 0