Яндекс дає персональну відповідь

12.12.12 13:11 1925

Персональний пошук пропонує користувачам підказки та відповіді, враховуючи їхні особисті інтереси і вподобання.

Яндекс дає персональну відповідь

Яндекс запустив персональний пошук. Він пропонує користувачам підказки та відповіді, враховуючи їхні особисті інтереси і вподобання. Так, на запит [гаррі поттер] любителю почитати Яндекс знайде насамперед книгу, а не фільм чи гру. Персональний пошук став основою для нової пошукової платформи Яндекса – "Калінінграда".

Яндекс намагається зрозуміти, що цікавить користувача, аналізуючи його пошукову поведінку — про що людина питає, на які сайти переходить, чи потрібні їй відповіді англійською. Ці дані враховуються під час вибору підказок і формування результатів пошуку. Так, футбольному фанату Яндекс додає в підказки запити, які часто задають уболівальники, — наприклад, [говерла ужгород] і [карпати львів]. А тому, хто полюбляє дивитися фільми в мережі, шукає відповіді на сайтах з можливістю онлайн-перегляду. Таким чином, якість пошуку для конкретної людини різко зростає. Користувач відразу отримує ту відповідь, яка потрібна саме йому, та економить свій час.

"Люди різні, і на одне й те саме питання їм часто потрібні різні відповіді. Ми знайшли спосіб, як використовувати наші знання про користувача, щоб вибрати для нього найкращу відповідь із можливих. Можна сказати, що персональний пошук підлаштовується під людину, спираючись на свій досвід спілкування з нею. Це дозволяє поліпшити якість відповідей приблизно на 75-80% запитів користувача", — говорить менеджер проектів Денис Рогачевський.

За замовчуванням персоналізація працює для всіх активних користувачів пошуку. І чим більше запитів задає людина, тим краще пошук її розуміє. Персональний пошук можна вимкнути, це легко зробити в налаштуваннях сервісу. Дізнатися про те, як працює персоналізація, можна на сайті компанії або з відеоролику.

Порівняйте також відповіді персонального пошуку для кіномана і студента.

До створення персонального пошуку Яндекс ішов поступово. Минулого року було запущено платформу "Рейк’явік", яка враховує мовні вподобання користувача. Потім вийшли декілька продуктів, які певною мірою персоналізували підказки. Так, Яндекс почав додавати у підказки попередні запити користувача та сайти, на які він часто заходить. Усі ці продукти є частиною персонального пошуку та, звісно, увійшли в "Калінінград".

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Яндекс
Система Orphus

Останні новини

Реклама