Відтепер вінничани можуть зареєструвати нерухомість в будь-який зручний для них час

05.03.13 01:57 6444

Починаючи з 4 лютого, державні реєстратори речових прав на нерухомість здійснюють прийом у міських Центрах адміністративних послуг. До того прийом проводився лише двічі на тиждень. Це створювало незручності для людей, які постійно нарікали на роботу реєстраційної служби.

Відтепер вінничани можуть зареєструвати нерухомість в будь-який зручний для них час

Губернатор Вінниччини Іван Мовчан та мер міста Володимир Гройсман ініціювали переведення прийому державними реєстраторами у формат, за яким працюють працівники Прозорого офісу міської ради: це прозорість, зрозумілість та зручність процедур. І відтепер вінничани можуть зареєструвати нерухомість в будь-який зручний для них час, адже прийматимуть державні реєстратори п’ять днів на тиждень без обідньої перерви.

державні реєстратори речових прав на нерухомість здійснюють прийом у міських Центрах адміністративних послугРеєстраційна служба є державним органом, і місцева влада не може впливати на її роботу. До сьогодні прийом громадян державними реєстраторами речових прав відбувався в приміщенні БТІ двічі на тиждень. Однак останнім часом від вінничан надходило багато скарг на непрозорість та незручність процедур, адже працівники Державної реєстраційної служби по місту Вінниці у дні прийому обслуговували не більше 50 громадян, хоча кількість бажаючих потрапити на прийом була набагато більшою.

Минулого тижня голова Вінницької ОДА Іван Мовчан та міський голова Володимир Гройсман ініціювали зустріч за участю начальника Головного управління юстиції у Вінницькій області Леоніда Льовкіна та начальника реєстраційної служби Головного управління юстиції Івана Надольного. Було обговорено всі проблемні питання, на які нарікали люди. В результаті губернатор, мер та керівник Головного управління юстиції поставили жорстку вимогу навести порядок у питаннях реєстрації нерухомості та прийому мешканців Вінниці та Вінницького району. І наполягли на тому, що надання послуг з державної реєстрації та прийом городян реєстраторами мають бути відкритими та зручними і відбуватись у Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс». Зміна місця та часу прийому городян державними реєстраторами речових прав – це організаційне рішення, яке направлене на забезпечення мешканців Вінниці та Вінницького району якісними, вчасними та прозорими послугами. Всі питання, пов’язані із роботою реєстраційної служби, відтепер перебувають на особистому контролі керівництва області та міста.

В результаті проведеної зустрічі, вже з понеділка, 4 березня, в Прозорому офісі міської ради працюють 3 реєстратори та начальник відділу, який також здійснює прийом звернень мешканців міста. А жителі Вінницького району приймаються п’ятьма державними реєстраторами в Центрі адміністративних послуг на Замості. Працюють реєстратори п’ять днів на тиждень – з понеділка по четвер, робочий час з 9 до 17 год., в п’ятницю – з 9 до 16 год. Прийом громадян здійснюється згідно електронної черги без обідньої перерви. Вже у перший день роботи за новими правилами до реєстраційної служби звернулось майже 170 жителів міста та Вінницького району.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)