На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів

21.06.12 13:33 10219

По вулиці Київській,31 на базі ЖЕКу-15, відчинив свої двері новий Центр обслуговування споживачів, що працюватиме за принципом "прозорого офісу".

На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів

Новий Центр обслуговування споживачів на Київській

Роботи по реконструкції нежитлових приміщень ЖЕКу тривали протягом квітня-травня місяця.

Адміністратор, що координує роботу центру, зазначила, що перші відвідувачі оцінили новий центр обслуговування споживачів, позитивно.

- У нашому Центрі передбачено прийом громадян представниками МКП «ЖЕК № 15», департаменту житлового господарства, громадського об’єднання «Асоціація старших по будинку», КП ВМР «Міськтеплоенерго», ВМЕМ, КП «Вінницяводоканал», дільничним інспектором, – розповіла адміністратор Центру Наталія Вольська.

Центр обслуговування споживачів МКП ЖЕК-15

Усього таких центрів по Вінниці потрібно вісім, зазначив міський голова Володимир Гройман.

- Цього року буде відкрито ще 2 таких офіси, - повідомив Володимир Гройсман. - А наступного року – 4. Загальний кошторис робіт з облаштування центрів – близько 300 тисяч грн. Та головна наша мета – надання населенню якісних адміністративних послуг.

Фото

На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів На базі ЖЕКу-15 відкрито "прозорий" центр обслуговування споживачів

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Настя Олехнович
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)