Вінниця планує після кризи повернутись до питання будівництва четвертого мосту

18.12.08 11:15 3005

На Планувальній раді, яка відбулась 17 грудня, розглядалось техніко-економічне обґрунтування будівництва у місті Вінниці мостового переходу через Південний Буг з вулиць І. Богуна та Гонти.

Вінниця планує після кризи повернутись до питання будівництва четвертого мосту

На думку міського голови Володимира Гройсмана: «Вже сьогодні потрібно думати про стратегічні проекти, які ми зможемо реалізовувати, коли криза минеться»

Необхідність будівництва додаткових мостових переходів вінничани останнім часом відчувають все гостріше. Яскравим показником цього є ті затори та «тянучки», які щодень виникають на існуючих мостах, і які з кожним місяцем стають все довшими.

Пошук варіантів розв’язання цієї проблеми знаходиться у полі уваги міської влади уже декілька років. В рамках Генерального плану Вінниці, затвердженого міською радою у 2007 році, передбачено формування нових магістральних розв’язок загальноміського значення, головним призначенням яких є розвантаження існуючої транспортної мережі між правобережною та лівобережною частиною обласного центру та розвантаження центральної частини міста. Поряд з реконструкцією існуючої магістральної мережі найбільш реальним і нагальним, на думку розробників Генплану, є будівництво мостового переходу через Південний Буг з вулиць І. Богуна та Гонти.

Управління містобудування і архітектури міської ради у минулому році замовило інституту «Діпромісто» розробку техніко-економічного обґрунтування названого мостового переходу. Результати цієї роботи і були представлені 17 грудня до розгляду та обговорення на засіданні Планувальної ради, яка є дорадчим органом при міському голові.

Відповідно до техніко-економічного обґрунтування - мостовий перехід пропонується розташувати у південній частині міста на ділянці від Хмельницького шосе до вул. Кірова у створі вул. Гонти (перша черга будівництва – 8,2 км); на перспективу – подовження траси мостового переходу від вул. Кірова до Немирівського шосе (друга черга – 4,4 км). Загальна протяжність траси складатиме 12,6 км.

У відповідністю з інтенсивністю руху транспорту у наступних роках будівництво споруд мостового переходу здійснюватиметься за нормативами ДБН, як для магістралі загальноміського значення з безперервним рухом на 6 смуг руху. Загальна протяжність мосту складатиме 579 м.

Загалом вартість мостового переходу становитиме 1 588,8 млн. грн. (перша черга – 1 192,59 млн. грн., друга – 396,18 млн. грн.). Міський голова Володимир Гройсман на засіданні Планувальної ради зазначив, що коли економічна ситуація стабілізується, він звертатиметься безпосередньо до перших осіб держави з тим, щоб у державному бюджеті були передбачені кошти на цей стратегічно важливий для міста проект.

Члени Планувальної ради схвалили запропоноване розробниками техніко-економічне обґрунтування. Наступним етапом стане затвердження цього документу сесією міської ради.
"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)