Тільки з початку року пасажири купили і забронювали через Інтернет 1,4 млн залізничних квитків

18.05.14 13:26 2612

А Ви вже пробували?

Тільки з початку року пасажири купили і забронювали через Інтернет 1,4 млн залізничних квитків

З 1 січня по 15 травня 2014-го року пасажири купили і забронювали через Інтернет 1,4 млн залізничних квитків. З них майже 762 тис. оформлено електронних квитків, з якими можна здійснити посадку безпосередньо у поїзд, не звертаючись до залізничної каси. Придбати електронні квитки пасажири можуть виключно через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua.  

Реалізувати квитки через Інтернет Укрзалізниця розпочала з 2008 року. До сьогодні загалом їх кількість вже перевищила 9 мільйонів. За цей час спектр інтернет-послуг Укрзалізниці розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і онлайн-повернення квитків.

Все більше пасажирів користуються послугою придбання електронних квитків через офіційний сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Загалом з часу її впровадження, з 2013 року, було продано більше 1 млн електронних квитків.

Такі квитки пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту. Подивитися відеоінструкцію з придбання електронних квитків можна нижче. Повний перелік поїздів, на які діють електронні квитки, тут.

Усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використовувати для звіту про відрядження. Також електронний квиток практично неможливо втратити – такий квиток можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, який приходить на електронну пошту клієнта.

Довідково:

У режимі on-line пасажир має можливість обрати маршрут прямування, дізнатися про наявність місць та вартість проїзду на потрібну дату, обрати поїзд, вагон місце та оплатити вартість проїзду банківською платіжною карткою. Після здійснення оплати пасажир отримує Посадочний документ, що містить QR-код, роздруковує його та здійснює посадку в поїзд, не звертаючись до залізничної каси. При посадці до вагона провідник за допомогою мобільного терміналу контролю документів (МТКД) зчитує QR-код та перевіряє дійсність електронного квитка.

Оформлення електронного квитка здійснюється на 83 поїзди внутрішнього сполучення, у тому числі на швидкісні поїзди категорії Інтерсіті+.

Якщо обраний поїзд не оснащений МТКД і на нього не здійснюється оформлення електронного квитка, є можливість на сайті booking.uz.gov.ua оформити та оплатити проїзд, у тому числі до станцій країн СНД. У цьому випадку після оплати проїзду пасажир отримає бланк замовлення, з яким необхідно звернутись до квиткової каси для друку проїзного документа на бланку.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Укрзалізниця
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)