Victor P
Шановний Володимире Борисовичу! Хотілося б озвучити кілька думок про "транспортну реформу". Аналізуючи роботу громадського транспорту за останній тиждень, доводиться констатувати, що транспортна система міста перетворилась на "одноногого велетня", який до того ж стоїть на зламаній нозі. 24.12 біля 8-30 на "Урожаї" зламався трамвай і рух в напрямку Вишеньки зупинився, 25.12 біля 8-40 на "Зої Космодемянської" обірвалась електромережа і рух всього електротранспорту в сторону Вишеньки та Електромережі зупинився. 25.12 біля 17-00 йшов пішки з "Космонавтів" до "Урожаю", мене не обігнав жодний трамвай, їхали тільки тролейбуси. Чому через недолугу систему транспорту тисячі людей мають спізнюватись? Очевидно, що система електротранспорту є вкрай ненадійною і у разі виходу з ладу, немає жодної дублюючої системи, яка могла б виправити ситуацію (такою системою раніше були маршрутки). От лише кілька останніх постів звернень до вас (насправді Ви ж знаєте, що там їх десятки, а то й сотні подібного змісту): http://www.myvin.com.ua/ua/tomayor/5087.html http://www.myvin.com.ua/ua/tomayor/5110.html http://www.myvin.com.ua/ua/tomayor/5113.html http://www.myvin.com.ua/ua/tomayor/5108.html Ваші підлеглі як папуги заладили, що транспорт їздить згідно графіку, а якщо він порушується, треба звертатись на 1560. Та питань немає. Ніхто ж не пише, що графік порушується. Але маршрутки, які їдуть за графіком, їдуть повз зупинку не зупиняючись, бо заповнені! Тролейбуси також їдуть з невеликим інтервалом часу, однак якщо навіть залізеш, відчуваєш себе там як кілька в банці. По трамваям в годину пік схожа ситуація! Очевидно, що пасажиромісткість цих видів транспорту навіть при невеликих інтервалах часу недостатня (адже це ненормально, коли їдуть стільки пасажирів, що не можуть зачинитись двері, про який комфорт йде мова?). ТТУ скоріш за все забуло, що возить людей, а не худобу. Я не знаю звідки у Вас інформація про стан пасажирських перевезень і, на відміну від деяких дописників, не буду пропонувати особисто проїхатись в годину пік трамваєм чи тролейбусом, однак проїдтесь по дорозі з роботи біля тролейбусної зупинки, наприклад, "Урожай", та подивіться наскільки заповнені тролейбуси їдуть. Отже, до чого я веду – на майбутнє, паралельно з електротранспортом мають працювати автобуси, що дублюватимуть маршрути електротранспорту. При чому, вони мають забезпечувати значну частину пасажироперевезень – на Барське шосе 35-40%, на Вишеньку до 30%. Тоді транспортна система буде надійною і нечутливою до різного роду поламок, а в разі виходу з ладу одного з видів електротранспорту, автобуси забезпечать перевезення пасажирів без значних запізнень. Задумайтесь над викладеним вище, це дійсно важливе стратегічне питання для міста. Дякую.

В. Гройсман
Шановний Вікторе! Що стосується збоїв у роботі електротранспорту перед святами, то в тому числі це відбулось і через прорахунки керівництва ТТУ. Ті, хто це допустив, на підприємстві більше не працюють. Окрім того, я поставив задачу перед адміністрацією ТТУ в стислі терміни навести порядок. Що стосується великих автобусів – абсолютно згоден. Департамент енергетики, транспорту та зв’язку проводить перемовини із перевізниками, які мають такий транспорт, щодо залучення їх у систему перевезень міста. В перспективі також планується поступове збільшення кількості і муніципальних автобусів. Дякую.