Елена
Шановний Сергій Анатолійович! Третю добу у вечірню пору мешканці будинку № 2А по провулку Середньому потерпають від перенапругу в електричній мережі, ризикуючи втратити побутове електричне обладнання... Неодноразове звернення до кол-центру Обленерго наслідків не дало... Як голова ОСББ "ПРОВУЛОК СЕРЕДНІЙ 2А" та від імені мешканців, прошу Вас посприяти у вирішенні цього питання... Дякую

С. Моргунов
Шановна Олено Олександрівно, якщо у вашому будинку створене ОСББ, то має бути договори між виконавцями послуг та споживачами, в тому числі і зі структурним підрозділом публічного акціонерного товариства «Вінницяобленерго» - МЕМ. Цим документом обумовлюється порядок надання послуг, оплати за них, кількісні та якісні показники, відповідальність сторін за неналежне виконання договірних умов тощо. Якщо умови договору не виконуються, мешканці мають підстави діяти відповідно до умов, які передбачені документом. Почитайте його уважно і проконсультуйтесь із юристом з приводу цього питання. Ви, як співвласники будинку, повинні вміти відстоювати свої інтереси. Адже сьогодні – перепад напруги. Завтра – може щось інше статись. Тож Ви повинні знати алгоритми дій у таких випадках, особливо, коли надавач послуг не виконує умови договору. Зі свого боку я дав доручення профільному департаменту перевірити рівень напруги, яка надходить до будинку, та за результатами вжити відповідних заходів. Дякую.