Шановний Сергію Анатолійовичу! Звертаюся до Вас з приводу: 1. Під час сплати за спожиту електроенергію, коли цим питанням займалося ОБЛЕНЕРГО, у мене була додаткова графа "Нічний тариф-Т1". В даний час в касах, через неуважність працівників "Вінниця енера" вказана графа зникла. Прошу сприяння в усуненні зазначеної помилки. 2. Під час дощової і вітряної погоди в моєму будинку (Суворова,2) майже щодня пропадає світло. При цьому, як вуличне, так і в моїх сусідів світло є. Зауважую, що і до мого будинку енергія подається, про що свідчать індикатори реле в лічильнику. Але її миттєві стрибки (від 154 до 294 вольт) призводять до автоматичного відключення світла. З цієї причини ми в квітні та травні ночі проводими під восковими свічками. Прошу сприяння в усуненні зазначеної проблеми.
Відповідь:

Добрий день, Семене. Нам відомі проблеми, з якими зіткнулись мешканці, коли почало працювати нове підприємство ТОВ «Енера Вінниця», відомо й про черги. Також ми регулярно отримуємо інформацію про якість надання людям послуги з електропостачання. Ситуація наступна: ТОВ «Енера Вінниця» і АТ «Вінницяобленерго» – приватні компанії і вони не підпорядковуються міській владі. Тому ми не маємо жодних законних підстав втручатись у їхню господарству діяльність, в тому числі й по питаннях, які Ви підіймаєте.

Але в межах своїх повноважень виконавчі органи міської ради запропонували цим компаніям допомогу. Вона полягає в тому, щоб організувати робочі місця для працівників ТОВ «Енера Вінниця» і АТ «Вінницяобленерго» у Центрах обслуговування споживачів управлінських компаній (колишні ЖЕКи) та в Прозорих офісах. Наразі отримати консультацію щодо нарахувань за спожиту електроенергію та коригування показників вже можна у трьох територіальних Прозорих офісах: «Вишенька» (вул. Космонавтів,30), «Старе місто» (вул.Брацлавська,85), «Замостя» (вул.Замостянська,7). лічильників. Тому з’ясувати усі обставини, що пов’язані з змінами у нарахуваннях, Ви можете у центрі, який до Вас найближче.

Стосовно перепаду напруги, то Вам обов’язково потрібно звертатись до АТ «Вінницяобленерго», оскільки саме це підприємство надає послуги і отримує за них кошти, тож Ви маєте повне право вимагати належної якості послуг. Рекомендую Вам постійно повідомляти про відхилення норм подачі електроенергії до структурного підрозділу обленерго – у «Вінницькі міські електричні мережі» за тел.: (0432) 65-95-51, 52-50-62, 0 (800) 217-217.

Зі свого боку я теж дав доручення департаменту енергетики, транспорту та зв’язку передати інформацію до СО «Вінницькі МЕМ» АТ «Вінницяобленерго» щодо оперативного вжиття відповідних заходів з відновлення якості електропостачання, зокрема житлових будинків по вул. Суворова. Дякую.


Переглядів: 2175
Поширень: 1