Чому не зважаючи на виступи Реви та Гройсмана про те, щоб люди не чекаючи жовтня місяця подавали заяви на субсидії, у мого батька, який 1934 року народження, має інвалідність 2 групи, сьогодні 23.08.2018 р. не прийняли таку заяву у Староміському прозорому офісі. І це вже не вперше. У травні батьку дали талончик на 1 серпня, 1 серпня дали талончик на 23 серпня. Але й цього разу сказали приходити в жовтні. Чому працівники прозорого офісу так поводяться з людьми, котрі не мають ні сил, на здоров"я стояти в чергах? Видно таким співробітникам подобається натовп людей під дверима.Замість того, щоб послідовно та без гонитви обробляти та перевіряти, вказані в заявах дані, працівники прозорого офісу цілеспрямовано збирають маси людей на жовтень.Постає питання: кому з цього вигода??
Відповідь:
Шановна Людмила Григорівна, я запросив інформацію по Вашому зверненню. Мені повідомили, що перший раз Ваш батько приходив на консультацію 1 серпня, після консультації було надано талончик на 23 серпня, щоб здати документи на субсидію. У день прийому з’ясувалось, що Ваша родина бажає оформити субсидію на опалювальний період. У Прозорому офісі пояснили, що на опалювальний період субсидії будуть призначатись з 1 жовтня, оскільки наразі неможливо здійснити розрахунки через те, що невідома дата початку опалювального сезону. Зараз може бути розглянуто документи на призначення субсидії на міжопалювальний період. В результаті виникло певне непорозуміння. Але мене мої помічники проінформували, що працівники департаменту соціальної політики уже дали відповіді на усі Ваші питання і порекомендували найкращий варіант оформлення державної пільги. Дякую.

Переглядів: 1168
Поширень: 0