Драйвери змін Вінницької птахофабрики, в яких актив завжди сходиться з пасивом

Сірі кардинали Вінницької птахофабрики - це бухгалтери. Про них не знімають фільми та не співають пісень. Вони прискіпливі, скрупульозні, недовірливі та вимогливі. А як інакше? Адже чим професійніші кадри — тим міцніший сон керівництва компанії.

Професію бухгалтера вважають однією з найнеромантичніших професій. І тут можна погодитись. Адже, які там сантименти в бухгалтерських реєстрах, балансі, деклараціях чи, може, розрахунках. Та попри це, близько 85% бухгалтерів все ж саме жінки — кваліфіковані спеціалісти підприємства, які в умовах цифрової адженти стають плеймейкерами підприємства. Як воно бути бухгалтером найбільшої птахофабрики в Європі? Ми дізнавались в Ольги Парамонової, фінансової директорки Філії «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика».

- Бухгалтер МХП вже давно перестав бути просто оператором, адже майже всі процеси автоматизовано, що дозволяє відносно невеликій кількості людей, які працюють у нашому відділі, а їх 14, "на відмінно" справлятись з величезними обсягами роботи

Найбільшим у нас є розрахунковий відділ, який займається зарплатою. Приємно, що кадровий склад переробного комплексу майже не змінився з 2012 року. Люди приходять, йдуть, народжують дітей та все одно повертаються. Всіма результатами, які зараз має фінансово-економічна служба, ми завдячуємо саме їм.

Зараз ми все більше диджиталізуємось, йдемо більше в аналіз, тому що як такий облік вже більш-менш автоматизуємо в системі 1С. Наразі, готуємось до чергової трансформації в нову ERP (скор. від Enterprise Resource Planning означає "планування ресурсів підприємства"- авт.).

В цьому році ми написали та продовжуємо працювати над єдиною системою, яка займається обліком випуску реалізації та якістю продукції CTF. Написав її наш спеціаліст без залучення зовнішніх ресурсів. Тепер нею користується центральний офіс, а саме відділ реалізації, який краще бачить, що продавати. До кінця місяця ми трансформуємо цю систему і на Миронівській птахофабриці. Користь від неї тепер дає можливість головному офісу, а саме відділу реалізації, краще бачити, що продавати. Що стосується облікових систем - це все динамічно змінюється. Залежно від зміни виробничих процесів ми розбудовуємо і свою облікову диджиталізацію.

«Свої хороші кадри ми нікуди не віддаємо, а тільки розвиваємо»

Злагодженого процесу, який напрацьовували досвідом та перевіряли на практиці, домагалася Наталія Сауляк - головна бухгалтерка Філії "Птахокомплекс ТОВ "Вінницька птахофабрика". Наталія переконана, що кожен має відчувати зону своєї відповідальності, адже злагоджена командна робота – запорука успіху відділу.

- У нашому відділі працює 11 спеціалістів. Робота розподілена за напрямками та видами активів. Нового співробітника завжди навчаю особисто або передаю своєму заступнику для точного і правильного розуміння роботи всього циклу на підприємстві. Кожен може замінити іншого. В цьому наша сила та ефективність. А значить вчасні дедлайни та безперервна робота фабрики.

Завжди намагаюсь створити в колективі теплу довірливу атмосферу. Заохотити людей за їх результати та ініціативність в роботі. Прагну завжди почути підлеглих, аби вони сміливо могли озвучувати свої пропозиції по вдосконаленню робочих процесів. При цьому я вимоглива, люблю щоб в роботі все було точно і вчасно. Ми вчимося один в одного. Я у свого керівництва, вони - у мене. По вертикалі.

«Внутрішня мотивація породжує дію та рух вперед»

Найголовнішим у роботі Інна Лехман, головна бухгалтерка, Філії ВКВК ТОВ "Вінницька птахофабрика", вважає відчуття задоволення від самого процесу роботи. Говорить, що найамбітніші цілі досягаються легше та швидке коли смакуєш свою роботу.

- Робота повинна приносити задоволення. А інакше навіщо така робота? Ми з дівчатами-бухгалтерами постійно намагаємось вчитися, підвищувати та розширювати свої компетенції, навички, знання. В сукупності це відбивається на якості роботи, ефективності та високих показниках.

Щодо рутинних одноманітних процесів — все, що можна, ми сьогодні автоматизували. Наше завдання – контролювати системний підхід. Тенденція до диджиталізації бізнесу збільшує сьогодні попит на фахівців, які вміють працювати в цифровому форматі. Однак, вважаю, цінними завжди будуть фахівці з реальними емоціями й високопрофесійним ставленням до справи, гнучкістю мислення, націлені на інформаційні запити стейкхолдерів.

«Найголовніше - не боятися делегувати повноваження своїм підлеглим»

Джерела альтернативної енергетики Вінницької птахофабрики зосереджені на Відокремленому підрозділі «Біогаз Ладижин», бухгалтерія якого тримається сьогодні на плечах головної бухгалтерки ВП Біогаз Ладижин ТОВ "Вінницька птахофабрика" Олени Холобцевої. З 2017 року, як почалось будівництво комплексу, вона одна замінює цілий відділ спеціалістів. Її функціонал не менш різнобічний і відрізняється хіба що меншими об’ємами. Зараз дівчина опановує нову компетенцію – оптимізацію процесів обліку. Розповідає, що готує операторів, які візьмуть на себе обов’язки по реєстрації та внесенню облікових данних.

- Альтернативні джерела енергетики приносять користь не лише підприємству, а й всій країні. Ми переробляємо велику частину відходів основної галузі птахівництва, і мені приємно бути частиною такого важливого процесу. Вести облік повністю самій - складно, але не можу сказати, що «варюсь у власному соку», адже завжди можу розраховувати на підтримку та поради від профільних спеціалістів інших підрозділів.

Працюючи в біоенергетиці, потрібно враховувати чимало факторів, одним з яких є необхідність слідкувати за змінами у законодавстві, адже основний дохід за виробіток електроенергії підприємство отримує від держави, а цей фактор підвищує відповідальність як екологічну, так і соціальну.



Переглядів: 4529
Поширень: 0

Останні новини