У Вінниці відбулося засідання Туристичної ради

Сьогодні, 2 жовтня, відбулося засідання Туристичної ради при вінницькому міському голові. Враховуючи карантинні обмеження, зустріч проходила у форматі онлайн. Туроператори, готельєри, ресторатори, музейники, представники навчальних закладів, які готують профільних спеціалістів та амбасадори туризму міста зібралися, щоб обговорити актуальний стан галузі і підсумки за перші 9 місяців 2020 р., а також перспективу змін до закону про туризм, що виносяться на розгляд депутатів Верховної Ради.

«На місцевому рівні ми вжили ряд заходів, щоб мінімізувати наслідки пандемії для такої чутливої галузі, як туризм, і продовжили активно промотувати Вінницю як ідею для змістовних вікендів та відпочинку. Зараз важливо прийняти системні рішення на законодавчому рівні, які б стимулювали збільшення економічного ефекту від галузі, вихід бізнесу з тіні та створювали б прозорі правила гри на ринку. Вінницька міська рада готова напрацювати разом з середовищем ті механізми, що зроблять діяльність надавачів якісних туристичних послуг економічно вигідною та корисною для розвитку всієї територіальної громади», ― звернувся до присутніх голова Туристичної ради, заступник міського голови Андрій Очеретний.

Окрім того, присутні обговорили проект Програми розвитку туризму Вінницької міської ОТГ на 2021‒2023 роки. Директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені представив основні напрями та заходи програми, яка є основою для виділення бюджетного фінансування. 

«Важливо наголосити, що крім коштів, передбачених у бюджеті Вінницької міської ОТГ, планується залучити близько 20 млн гривень з інших джерел. Великі розвиткові проєкти ми готуємо до подачі на програми секторальної підтримки та ґрантові конкурси, щоб показати, що інвестиції в туризм мають довгостроковий ефект і впливають на ряд аспектів життя громади (культуру, економіку, міжнародний імідж», ― зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму. 

У свою чергу, протягом півторагодинної зустрічі учасники й учасниці Туристичної ради ділилися досвідом виживання гравців туристичного ринку в умовах зменшення об’ємів продажу турів і нестабільності попиту на турпродукти (відшкодування втрат і пільги як один з векторів підтримки владою місцевого бізнесу тощо), розглядали питання необхідності напрацювати спеціальні пропозиції, орієнтовані на особливі категорії споживачів турпродукту, як-от маршрути родинного туризму, подорожі для школярів; озвучували пропозиції щодо роботи фахівців туристичного супроводу й організаторів туристичної діяльності.


Теги: туризм


Переглядів: 2726
Поширень: 0

Останні новини