COVID-19 став серйозною рушійною силою у використанні нами бездротових технологій.  Домашня робота, навчання, спілкування, розваги, а також спілкування з родиною і друзями під час ізоляції перетворилися в заняття онлайн.  Ми дивимося, як галузь відреагувала на ці зміни.

Це тенденція, яка спостерігається в усьому світі.  Наприклад, Нігерія повідомила про зростання сектора телекомунікацій на 18,1%, а один британський інтернет-провайдер повідомив про майже двократне збільшення обсягу наданих ним послуг під час локдауна.

Популярність мобільного інтернету 

Ці зміни торкнулися кожного покоління. Вкрай важливо стало бути на звязку, тому сервіси, що дозволяють поповнювати мобільний онлайн, такі як https://www.ipay.ua/ua/bills/popolnit-schet-kievstar-cherez-internet стали ще більш затребуваними.  Одне ірландське дослідження показало, що 71% дітей зі смартфонами зізналися, що вони все частіше користуються ними, в той час як дослідження, проведене у Великобританії, показало, що кількість онлайн-відеодзвінків, що здійснюються людьми старше 65 років, зросла на 22% в лютому і збільшилася до 61% в травні. Звичний світ з його варіантами взаємодії перестав бути нам доступним, онлайн-світ став нашим найкращим методом підтримання зв'язку.

Онлайн спілкування

Перехід був швидким, але не безпрецедентним.  У багатьох країнах ще до епідемії спостерігалось більш широке використання онлайн-технологій, COVID-19 тільки збільшив швидкість переходу.  Тому слід припустити, що, хоча по мірі того, як ми повернемося в школи та офіси, неминуче відбудеться скорочення використання Інтернету, однак деякі люди вважатимуть за краще продовжувати працювати і спілкуватися онлайн.

Реакція індустрії

Індустрія бездротового зв'язку активно відреагувала на зростання попиту на ємність мережі.  Були швидко розгорнуті нові точки доступу Wi-Fi, послуги в нових спектрах і т.п. У той же час багато країн продовжили впровадження мережі 5G. Ці підходи дозволили мережам забезпечити достатню пропускну здатність для задоволення зростаючого попиту на послуги передачі голосу і даних, поряд з прийняттям інших критично важливих додатків і підключених і автоматизованих транспортних засобів (CAV).

Досягнення в області бездротових технологій також розширили нашу здатність реагувати на пандемію COVID-19.  Країни використовують інноваційні рішення Інтернету речей (IoT), такі як додатки для відстеження контактів, для пом'якшення впливу вірусу.  У них використовуються різні технології, включаючи Bluetooth Low Energy (BLE), WiFi і Sigfox, вбудовані в браслети та інші споживчі бездротові пристрої.  Інтеграція цієї технології значно розширила можливості університетів, офісів і медичних установ.


Переглядів: 422
Поширень: 0