У Вінниці магазини «АТБ» залишаються найбільш економними навіть в умовах глобального зростання цін

Останнім часом жителі Вінниці й області стали помічати, що на харчування йдуть значно більші суми, аніж раніше. На жаль, реальність така, що ціни на продукти постійно піднімаються. Причини цілком очевидні: майже рік у країні діють карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, отже, змушені вдаватися до непопулярних заходів.

мільйонів громадян України, в тому числі й у винничан, є можливість щодня купувати якісні продукти та не витрачати зайвого. 

Простий і перевірений роками спосіб заощаджувати сімейний бюджет, не відмовляючи собі в улюблених продуктах і навіть делікатесах, надає мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ». У 24 областях країни зараз працюють 1206 супермаркетів цієї мережі. Цифра постійно зростає, адже щорічно компанія відкриває близько сотні магазинів, підкорюючи нові регіони. Карта присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу тепер включає 307 населених пунктів, у тому числі й наше місто.

Компанія займає лідируючі позиції за багатьма показниками й уже більш ніж чверть століття дотримується своєї цінової політики. Вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%, а постійні акції («Товар тижня», «Товар дня» і т. п.) дозволяють заощаджувати на покупках навіть до 40–50%. Це стосується й імпортної продукції. Де, приміром, можна купити смачнющі польські ковбаски, свіжі цитрусові чи ароматну італійську мелену каву за розумну суму для української родини, що має середній дохід? Відповідь очевидна – у магазині «АТБ».

Неухильно додержується принципів соціально орієнтованого бізнесу, працює з мінімальною націнкою. Тут заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. І ці обсяги вражають: за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Таким чином, протягом 2020-го він зріс на 18,2%.

У рік компанія «АТБ» оптимізує свої бізнес-процеси, використовує найсучасніші енергоощадні технології, розвиває логістичну  інфраструктуру (має великий автопарк, мультитемпературні складські центри), а головне – працює з виробниками без посередників.

Заощаджувати гроші, покупці можуть вибирати товари з різноманітного асортименту власних торгових марок «АТБ». За якістю така продукція, що вже полюбилася жителям нашої Вінниці, нітрохи не поступається більш розкрученим брендам, а от її ціна значно нижча. Цей ексклюзивний асортимент (продукція ВТМ продається тільки в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального – тепер на прилавках кожного із супермаркетів торговельної мережі представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань товарів.

Заробляє не на націнці, а на обсягах продажів. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабільні ціни, насамперед на соціальну групу продуктів харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».

«АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, числом магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків, але й за кількістю клієнтів. Щодня магазини цієї мережі в 24 областях України відвідують більш як 4 мільйони осіб, які оцінили можливість купувати якісні продукти й при цьому суттєво заощаджувати кошти.

Українських громадян, включаючи й жителів Вінниці, знають торговельну мережу «АТБ» як найбільш надійного, перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами. 


Переглядів: 2547
Поширень: 23