Як збільшити охоплення в Інстаграмі: корисні та робочі поради

Питання, як збільшити охоплення в Інстаграм цікавить кожного користувача соціальної мережі, який займається блогінгом та заробляє на рекламі, або продає товари та послуги через соціальну мережу. Сьогодні ми поговоримо про те, що таке охоплення в Інстаграм, що впливає на цей показник. Також ми розповімо про способи збільшення охоплень за допомогою: коментарів і як їх отримати (наприклад на сервісі LikesID); накрутки переглядів; правильного розставлення хештегів та ін.

Що таке охоплення в Інстаграмі

Охоплення  в Iнстаграмі – це кількість унікальних користувачів Інстаграму, які побачили вашу публікацію. Важливо враховувати, що якщо одна людина подивилася вашу публікацію кілька разів, на охопленнях це ніяк не позначиться. Цей показник враховуватиметься в іншій метриці соціальної мережі – показах. Покази Instagram – це загальна сума переглядів конкретної публікації.

Як подивитись охоплення в Інстаграмі

Популярне питання у нових користувачів соціальної мережі – як подивитись охоплення в Інстаграмі. Ця функція недоступна на особистих сторінках.

Якщо у вас активований бізнес-аккаунт, ви отримуєте доступ до статистичних даних. У цьому розділі зручно відстежувати поточне охоплення. Зручність інструменту полягає в тому, що вказується інформація не лише з конкретних публікацій. Також можна подивитися, які облікові записи ваш контент охоплює за конкретний період часу.

У розділі зі статистикою відображаються не лише охоплення, а й кількість залучених облікових записів. Залученими вважаються ті сторінки, які так чи інакше взаємодіяли з вашим контентом – залишали лайки, коментарі та ін.

У розділі можна переглянути статистичну інформацію і по кожному посту, в сторіс, ролику Рілс, прямому ефіру з вашої сторінки.

Навіщо аналізувати охоплення на сторінці в Інстаграм

Інформація про охопленну аудиторію Instagram буде важливою не тільки для СЕО-фахівців, а й для власників інтернет-магазинів, блогерів та інших користувачів, яким важливо стежити за активністю на своїй сторінці. Якщо охоплення збільшується, це свідчить про те, що ви обрали правильну стратегію просування, що ваш контент подобається підписникам та іншим користувачам соцмережі. Якщо охоплення падають – виникла якась проблема у процесі просування, яка потребує вирішення.

Якщо ви аналізуватимете статистику на конкретних постах, ріллсах, прямих ефірах, ви зможете зрозуміти, який саме формат цікавий вашій цільовій аудиторії.

Також показник охоплення буде мати значення, якщо ви хочете заробляти на рекламі на своєму обліковому записі. Чим вище ці показники, тим більше вам платитимуть за рекламний пост.

Які охоплення в Інсті вважаються оптимальними

Точної цифри, яка б вважалася ідеальним показником в Інстаграм, не існує. Тут все індивідуально і залежить від ряду факторів, у тому числі від ніші, яку займає ваша сторінка. Оптимальний показник – у межах від 30 до 60%. Тут важливі як охоплення, так й залученість. При зазначених показниках важливо, щоб із вашим контентом взаємодіяли щонайменше 9-10% користувачів.

Коли обліковий запис має високі охоплення, але низьку залученість, це може говорити про те, що матеріали, що публікуються, не дуже подобаються вашій аудиторії. Варто спробувати публікувати контент у новому форматі, впровадити нові ідеї тощо. Також під час наступного прямого ефіру поспілкуйтеся зі своєю аудиторією – уточніть у підписників, що саме вони хочуть бачити на вашій сторінці.

Як збільшити охоплення в Інстаграм за допомогою контенту

Нижче ми зібрали кілька порад, які допоможуть вам збільшити охоплення за допомогою матеріалів, розміщених на вашій сторінці:

    Тестуйте різні формати подачі. Ви повинні використовувати всі можливості соціальної мережі та публікувати матеріали у різних форматах. Перевіряйте розділ зі статистикою – так ви зможете зрозуміти, який формат заходитиме аудиторії найбільше. Ви можете наполягати саме на ньому, не забуваючи при цьому і про інші. Публікуйте Reels. Reels стали конкурентами коротких відео в Тік-Тоці. Оскільки це нова функція, Інстаграм прагне зробити її популярною. У результаті соціальна мережа просуває короткі відеоролики, незалежно від того, скільки підписників на вашій сторінці. Розміщуйте публікації у вигляді каруселі. Коли користувач просто перегортає ваш пост з каруселлю, то наступного разу при вході в соціальну мережу йому знову буде показана ваша публікація, але правда вже з другого слайду. Так підвищується ймовірність того, що ваша карусель таки зацікавить підписника, і він відреагує на неї. Використовуйте принцип гейміфікації. Це можуть бути ігри на реакцію, уважність, ерудицію. Ви навіть можете поєднувати їх із різними конкурсами. Головне – гейміфікація спонукає підписників на активні дії. Вони залишають коментарі під постом, діляться зі своїми друзями та ін. Взаємодійте зі своєю аудиторією. Ніколи не соромтеся просити аудиторію повзаємодіяти з вашим контентом. Якщо пост сподобався – попросіть залишити коментарі, поставити лайки та ін. Також запитуйте у постах думку/поради підписників. Будь-яка людина з радістю порадить вам фільм на вечір, розповість, яку книгу прочитали останню та ін. Розміщуйте пости у форматі інструкцій. Це можуть бути чек-листи з правильного харчування, посібники про те, як привести свою форму в порядок до літа та ін. Також популярністю користуються різні лайфхаки. З великою ймовірністю, користувач додасть такий пост до закладок, а ви отримаєте потрібне охоплення. Розбивайте пости кілька частин. Якщо у вас є ідея для цікавої історії – розбийте її на кілька постів. Підписники будуть чекати на кожний новий пост, ви отримаєте багато фідбека. Розставляйте хештеги. Багато сеошників називають хештеги в Інсті трохи застарілим способом просування. Але, цей спосіб все ще працює. Головне – не захоплюйтеся з тегами і прописуйте лише ті, що стосуються вашого посту. Публікуйте пости у форматі «До та після». Цікаво те, що подібні матеріали збирають велику кількість фідбеку. Такі пости активно коментують, роблять репости, лайкають. Влаштовуйте конкурси та розіграші. Головною умовою участі у розіграші має бути той чи інший вид активності на вашій сторінці – лайки, коментарі, репости, позначки друзів, перегляди сторіс та ін.

Є ще один простий варіант, як підвищити охоплення – це замовлення накрутки лайків, коментарів на спеціальних платних сервісах. Цей метод особливо сподобається новачкам, які тільки почали свою діяльність в соціальних мережах. Головна умова – співпрацюйте лише з перевіреними сервісами.

Важливий момент щодо коментарів під вашими постами. За алгоритмами Інстаграма коментар буде зарахований в охопленнях тільки в тому випадку, якщо ви відповісте на нього протягом години після публікації. Тому обов'язково увімкніть усі повідомлення у додатку, щоб не пропустити нічого важливого.

Ще кілька порад, як підняти охоплення в Інстаграмі

Вам варто позбавитися всіх ботів, які підписані на ваш обліковий запис в соціальній мережі. Ви можете зробити це в ручному режимі – прогортайте своїх підписників та видаліть ті сторінки, які не виявляють жодної активності. Пам'ятайте, що алгоритми Інсти негативно реагують на роботів. Ручне очищення підійде лише для сторінок із невеликою кількістю підписників, в інших випадках процес займе надто багато часу. В цьому випадку вам на допомогу прийде спеціальний софт, наприклад Followers – Unfollowers.

Також на охоплення впливає частота публікації контенту. Якщо ви робите пости зі значними паузами між ними – ваша аудиторія не проявлятиме великої активності на вашій сторінці. Як наслідок – негативний результат для охоплень. Щоб дотримуватися графіка, краще скласти собі контент-план. У ньому ви можете прописати види публікацій, дати їх розміщення та інше. Також готуйте контент для Інсти заздалегідь, так ви зможете уникнути пропуску публікацій у разі виникнення непередбачених ситуацій.

Чому охоплення можуть падати

Існує кілька причин, чому падає кількість глядачів в Instagram:

Низька якість аудиторії на сторінці. Якщо ви часто накручуєте лайки, коментарі та підписників на сумнівних сервісах, готуйтеся до тіньового бана. Перед замовленням накрутки переконайтеся, що сервіс враховує всі особливості роботи алгоритмів соціальної мережі та створює реальну активність на вашій сторінці; Одноманітні пости. Ви зациклюєтеся на публікації постів в одному форматі, а такі матеріали дуже швидко набридають підписникам. У кращому разі, вони просто перегорнуть ваш пост, у гіршому – відпишуться від вас; Ігнорування оптимізації в Instagram. Ви маєте використовувати хештеги, геолокацію, прописувати альтернативний текст до фото при можливості. Якщо все це ігнорувати, охоплення знижуватимуться; Ігнорування правил соціальної мережі. Причина падіння охоплень може бути в порушені офіційних чи негласних правил соціальної мережі. В останньому випадку йдеться про масову накрутку лайків та підписників, про гівевей, про використання заборонених та небажаних тем у ваших публікаціях та ін. Оновлення соціальної мережі. Тут від вас нічого не залежить. Як звернули увагу багато користувачів, як тільки Instagram готується до оновлення своєї програми, охоплення на профілях починають падати. Проблема тимчасова і зникає за кілька днів.

Висновок

Ми розглянули основні способи, як збільшити охоплення в Інстаграм. Вам варто аналізувати статистику з охоплень не тільки в цілому, а й окремо за конкретними публікаціями. Так ви зможете зрозуміти, які пости подобаються вашій аудиторії найбільше. Як результат – більше цікавих публікацій на сторінці, збільшення охоплень та залучення підписників.


Переглядів: 5549
Поширень: 0

Останні новини