Медіа NV разом із консалтинговою компанією MPP Consulting з’ясували вартість популярних українських брендів.

«Нова пошта» стала найдорожчим вітчизняним брендом. Лише ім'я компанії з експрес-доставки та все, що з ним пов’язано, сьогодні орієнтовно коштує 192 мільйони доларів.

До першої п’ятірки найдорожчих торговельних марок України крім «Нової пошти» увійшли національна мережа супермаркетів АТБ (185 мільйонів доларів), державний «Приватбанк» (156 мільйонів доларів) , онлайн-ритейлер Rozetka (143 мільйони доларів).

Також до списку найдорожчих українських брендів входять: телеком-оператор «Київстар» (85,5 мільйона доларів), торгові марки горілки «Хортиця» (77 мільйонів доларів) та Nemiroff (65 мільйонів доларів) і мережа магазинів «Сільпо» (45,6 мільйонів доларів).

Найбільше компаній продуктів харчування, у списку їх 15. Вони репрезентують кондитерську та м’ясопереробну галузі, а також виробництво молочних продуктів і соків. Чотири торговельні марки належать виробникам соняшникової олії.