У Вінниці стартував бізнес-форум «Тренди 2020»

Сьогодні, 28 листопада, у місті проходить бізнес-інтенсив «Тренди 2020». Експерти розповіли, які тренди будуть визначальними у 2020 році та на що звернути увагу, щоб бути успішним підприємцем в добу змін. Стартував захід із панельної дискусії – «Тренди, інновації та тенденції розвитку бізнесу», у якій взяли участь також голова Вінницької міської ради Сергій Моргунов та голова Вінницької ОДА Владислав Скальський. 

Голова облдержаміністрації Владислав Скальський розповів про інтеграцію агросектору та ІТ. Зокрема, про застосовування в агробізнесі сучасних технологій. 

«Якщо говорити про тренд, який я бачу, то це щоб кожний департамент став ресурсним центром, який би підсилював компетенцію тих підприємців, які працюють на території області. Якщо говорити про тренди в агроІТ, то це є використання сенсорів і датчиків, які встановлюються на полях і дозволяють контролювати те, що відбувається на полі і розуміти, коли і що там потрібно додати. Другий тренд це, звичайно, – встановлення сенсорів, які встановлюються на сільгоспобладнанні. Воно постійно моніториться власником бізнесу - не важливо з якої точки планети. Важливий тренд – це використання дронів для моніторингу врожаю. Використання робототехніки вже має перші пілотні проекти у Вінницькій області. В майбутньому – це новий спосіб підвищення інтенсивності сільськогосподарського виробництва», - зазначив Владислав Скальський.

Вінницький міський голова Сергій Моргунов зазначив, що бізнес не повинен відчувати адміністративного втручання. 

«Для міста та містян важливо, що підприємці надають якісні послуги, створюють робочі місця. Я думаю, що кожен знаходить ті можливості і ті напрямки, в яких йому цікаво та вигідно розвивати свій бізнес. Для нас важливо, щоб бізнес розвивався в прозорих і зрозумілих умовах. Я переконаний в тому, що має бути мінімум адміністративного втручання. У Вінниці понад 44 тисячі представників малого та середнього бізнесу, які створюють біля 65 тисяч робочих місць. Ми працюємо над посиленням туристичного потенціалу нашого міста, а це, в тому числі, і створення відповідної інфраструктури – і це цікава ніша для бізнесу. Ми спільно маємо робити усе для того, щоб вінничани пишалися своїм місто, щоб було комфортно і мешканцям, і гостям міста. І цьому сприяє формування сильної територіальної громади», - сказав  Сергій Моргунов

Під час бізнес-інтенсиву також виступили відомі українські ТОП-спікери. За їх словами, найважливішим трендом сучасності є навчання та саморозвиток, адже світ дуже швидко змінюється. 

«Можна говорити про різні тренди. Зміни в світі відбуваються всюди і підхід до формування вашої бізнес-стратегії – це «стабільна нестабільність». Все, що ви напланували на роки, може помінятися. Гнучкість – це головний підхід до планування до розробки стратегій і формування вашого бізнесу. Як бути успішним у світі швидких змін? Напевно, в першу чергу, – це навчання. Голова компанії відповідає за навчання свого персоналу. Вчіться і будьте готові реагувати на зміни зовнішнього середовища», -  зауважує виконавчий директор Асоціації «Інноваційний розвиток України» Юрій Пивоваров

Катерина Балановська, сертифікований бізнес-тренер і консультант з управління, переконана, що компанії мають бути представлені у мобільних додатках. 

«Ви маєте створювати мобільні додатки, адже більше 60% людей купують саме з мобільних телефонів. Ваші продукти і ваша компанія має бути представлена в мобільних додатках. Другий тренд - автоматизаціях всіх процесів, хоч і робот ніколи не замінить людину. Для того щоб людина залишалася незамінною, потрібно постійно розвиватися. Зараз активно розвивається штучний інтелект та доповнена реальність, її можна побачити в будь-яких продуктах. Ще один тренд – це те, що освіта також йде в онлайн», - додала Катерина Балановська

Представник FEDORIV Валентин Панюта розповів учасникам бізнес-форуму про тренди маркетингу та розвиток брендів: «Наша компанія робила брендинг місту Вінниці - я можу сказати, що це місто почало з правильних речей: з інфраструктури, з комфортного клієнтського досвіду. Цей підхід у маркетингу та брендингу ми вважаємо гарним. Дуже важливе навчання: якщо ви вважаєте, що ви все знаєте і ваші ТОП-менеджери все знають, то це означає, що у вашій компанії не все гаразд. Якщо у вашій компанії діє атмосфера постійного навчання, то тоді все буде добре».

Бізнес-інтенсив для підприємців - одноденний. Як зазначила організаторка бізнес-форуму «Тренди 2020», президент Вінницького клубу ділових людей   Надія Лисецька,  це не лише навчальний семінар для представників бізнесу, а й гарний майданчик для напрацювання ділових контактів. 




Переглядів: 3644
Поширень: 0

Останні новини