КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» запустило чат-бот у Telegram

Зараз, особливо в період карантину, ще більшу роль у різних сферах життя почали відігравати інтернет-сервіси. Світ розвивається, змінюємося і ми, щоб споживачі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго могли без проблем, не виходячи з дому, скористатися додатковими сервісами та, зокрема, надати інформацію щодо об`єму використаної послуги з централізованого гарячого водопостачання.     

Відтепер споживачі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» зможуть скористатися чат-ботом у Telegram. Для того, щоб знайти чат-бот, перейдіть за посиланням або наберіть у пошуку в Telegram «ВМТЕ».

У чат-боті в Telegram вже можна скористатися першою функцією -  подача показників індивідуальних приладів обліку гарячої води.

Чат-бот функціонуватиме не лише в період карантину, а постійно. Поступово кількість функцій буде збільшуватися, стежте за новинами.

Звертаємо увагу! Увійти в чат-бот можуть лише користувачі Telegram. Тому завантажуйте додаток, реєструйтеся і подавайте показники приладів обліку гарячої води швидко і легко.

Важливо! Показники індивідуальних приладів обліку гарячої води необхідно подавати до останнього числа місяця. В цьому місяці останній термін подачі – 30 квітня. 

Також нагадуємо, що в КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» є ще низка каналів зв`язку, які функціонують на постійній основі (зокрема, й під час карантину).

(0432)43-34-95 (працює цілодобово) - у випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуги з централізованого гарячого водопостачання (0432)55-16-51 та (0432)46-03-45 – щодо нарахувань та іншої інформації по особовому рахунку, подача показників приладів обліку гарячої води (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00) (0432) 50-72-89 - щодо питань, пов’язаних з необхідністю виклику контролера, отримання інформації щодо опломбування приладів обліку  (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00). viber за номером 067 442 48 21. Працює лише в режимі повідомлень. Даним номером можна скористатися, якщо необхідно розпломбувати прилад обліку (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00). Категорія звернень на офіційному сайті підприємства (відповіді надаються в робочі дні) Також можете писати повідомлення в messenger. На всі повідомлення надаємо відповідь з пн-чт з 8:00 до 17:00 (обідня перерва 12:00-13:00, всі питання, залишені в неробочий час, опрацьовуються протягом робочого дня).


Переглядів: 4063
Поширень: 2

Останні новини