Концерн Поділля
Sasa
Шановний Сергій Анатолійович. Прошу вас звернути увагу на діяльність ваших підлеглих, які відповідальні за розвиток велоінфранструктури у Вінниці. Не так давно на зупинках була розміщена соціальна реклама про велосипедистів та велодоріжки. Ідея гарна, а от реалізація необдумана. Реклама містить фото на яких зображені велосипедисти, що порушують ПДР та без засобів захисту, велосипеди не обладнані згідно норм і тому цю рекламу можливо трактувати як спонукання до такої поведінки. Тобто потрібно іздити без світловідбиваючих приладів на велосипедах та без засобів захисту, порушуючи ПДР. Також по м. Вінниця було нанесено на тротуари розмітку для руху на велосипедах і зроблено це було з порушеннями норм. Зверніть увагу на вул. Р. Скалецького (розмітку нанесено, в той час коли ширина тротуару для пішоходів менше норми), вул. Магістратська (Ось ваш співробітник Андрій Сорокін дякує за іі створення деп. Комунального господарства та благоустрою ВМР, Владимир Ниценко, КП "СМЕД ОДР", Сергей Чернов за чудовий результат проведених робіт), вул. Брацлавська і таких прикладів багато. Прошу вас вжити заходів для усунення цих недоліків та покарати відповідальних осіб з відшкодуванням витрачених коштів до бюджету, адже вони непрофесійно підходят до такого важливого питання та в їх діях спостерігається лише намагання отримати схвалення керівництва та друзів велосипедистів і не враховуються потреби звичайних пішоходів. Може я не маю достовірну інформацію, але вважаю що саме керівник розвитку велоінфранструктури у Вінниці Андрій Сорокін має нести персональну відповідальність за ці порушення.

С. Моргунов
Доброго дня. В першу чергу хочу, щоб Ви розуміли, велосипедну інфраструктуру у місті ми будуємо з «нуля». За радянських часів, коли забудовувалось місто, під час проектування вулиць такі смуги не передбачались, тому нам сьогодні доводиться розбудовувати мережу доріжок в умовах, коли в усіх учасників дорожнього руху уже склались певні звички і будь-які зміни сприймаються негативно. Наразі ми дійсно робимо два види смуг для велотранспорту – відокремлені доріжки (минулого року таких побудовано 14 км) і вело-пішохідні смуги на тротуарах (минулого року зроблено 5 км). Вело-пішохідні смуги в першу чергу необхідні для безпечного пересування дітей, батьків з дітьми, людей, які не ризикують пересуватись на велосипеді по проїжджій частині. За інформацією, наданою мені спеціалістами департменту енергетики, транспорту та зв’язку, вело-пішохідні смуги наносяться розміткою 1.7 – штрихпунктирна лінія, яку дозволено перетинати з обох боків, та позначені знаком 4.14 («доріжка для пішоходів та велосипедистів»), який, до речі, передбачений чинними ПДР України. У місті вони наносяться відповідно до Програми розвитку велоінфраструктури на 2013-2020 роки та є нормальною європейською практикою. Щодо Ваших зауважень з приводу соцреклами, то я також поцікавився у працівників департаментів, які займались цим проектом, чому було обрано саме таку концепцію. І поставив ті питання, які Ви озвучили. Мені повідомили, що чинними правилами дорожнього руху не передбачено обов’язкове носіння засобів безпеки для велосипедистів. Це особиста справа кожної людини, яка зібралась використовувати велосипед як засіб пересування. Перед зйомками реклами усі велосипеди буди перевірені на справний технічний стан та відповідну комплектацію (світловідбиваючі елементи на велосипедах були присутні). Більше того, мені розповіли, що концепція цієї соціальної реклами розроблялась безпосередньо із представниками велоспільноти міста і у тісній співпраці. І усі люди, які були задіяні у зйомках, включаючи тих, хто був знятий у якості пішоходів, - це представники від самої велоспільноти. Дякую.
Меблі для дому - ПетроЦентр