Не хочете стояти в чергах - замовляйте електронні ключі!

14.09.12 10:59 4566

Для забезпечення платників податків безкоштовними ключами електронного цифрового підпису у Державній податковій службі України створений центр сертифікації ключів.

Не хочете стояти в чергах - замовляйте електронні ключі!

Відповідно до Регламенту АЦСК ІДД ДПС, затвердженого Головою ДПС України 07.05.2012 АЦСК ІДД ДПС, надає послуги електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.

Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:

  • Крок 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДОКУМЕНТАМИ
  • Крок 2. ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА РЕЄСТРАЦІЯ
  • Крок 3. РЕЄСТРАЦІЯ У ЦЕНТРІ
  • Крок 4. ФОРМУВАННЯ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ

Перед проходженням процедури реєстрації користувача в АЦСК ІДД ДПС пропонуємо уважно ознайомитись з даною інструкцією.

Крок 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДОКУМЕНТАМИ

Завантажити з сайту Акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (http://www.cskidd.gov.ua) та уважно ознайомитись з умовами Договору про надання послуг ЕЦП, відповідною Заявою-приєднання, Зразком заповнення Заяви-приєднання, Заявою на реєстрацію, Зразком заповнення Заяви на реєстрацію та Регламентом АЦСК ІДД ДПС

Крок 2. ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА РЕЄСТРАЦІЯ

Якщо ви ознайомились з Регламентом АЦСК ІДД ДПС та умовами Договору про надання послуг електронного цифрового підпису та погоджуєтесь з порядком надання зазначених послуг, наступна інформація допоможе вам правильно підготувати необхідні документи:

ЮРИДИЧНА ОСОБА

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа юридичною особою:

  • заповнена та підписана заява-приєднання до Договору ЕЦП (у двох примірниках);
  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
  • оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
  • документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо (Протокол зборів, Рішення засновників);
  • документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
  • копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
  • копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника юридичної особи та його печаткою, а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

В разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДПС, він може бути представлений довіреною особою. У цьому випадку заявник надає довіреність, засвідчену підписом керівника підприємства з прикладенням його печатки або у разі відсутності печатки – нотаріально, на здійснення процедури реєстрації заявника у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та генерації ключів підписувача у АЦСК ІДД ДПС.

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа фізичною особою - підприємцем:

  • заповнена та підписана заява-приєднання до Договору ЕЦП (у двох примірниках);
  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
  • копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
  • копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

В разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДПС, він може бути представлений довіреною особою. У цьому випадку заявник надає довіреність, засвідчену підписом фізичної особи

  • підприємця з прикладенням його печатки або у разі відсутності печатки – нотаріально, на здійснення процедури реєстрації заявника у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та генерації ключів підписувача у АЦСК ІДД ДПС.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою (у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Крок 3. РЕЄСТРАЦІЯ У ЦЕНТРІ

Звернутись до будь-якого представництва Центра за вказаною на сайті адресою з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ.

Увага! АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.

Крок 4. ФОРМУВАННЯ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ

Згенерувати ключову пару (особистий та відкритий ключ). Ключі ЕЦП генеруються апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому приміщенні АЦСК – кабіні генерації, за допомогою спеціалізованого обладнання і програмного забезпечення, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи.

Після закінчення процедури реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту АЦСК ІДД ДПС. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані на окремий власний носій заявника.

Увага! Посилені Сертифікати відкритого ключа АЦСК ІДД ДПС не роздруковуються, а надаються в електронному вигляді (знаходяться у вільному доступі на сайті АЦСК ІДД ДПС http://www.cskidd.gov.ua).

СТРОК ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА ЕЦП СТАНОВИТЬ 1 РІК З МОМЕНТУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ.

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації Ви можете зателефонувати до сектору реєстрації користувачів при ДПС у Вінницькій області Управління (центр) сертифікації ключів ІДД ДПС за номером (0432) 52-33-28 або звернутись за адресою: 21027, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, 21, 1 поверх, Зал № 1 ЦОПП (Видача довідок та дозвільних документів.

Як ми повідомляли раніше, податківці у Вінниці роздають електронні ключі безкоштовно

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:прес-служба ДПС у Вінницькій області
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)