Концерн Поділля
Відділ з паркування створив три онлайн канали для спілкування з вінничанами

Facebook, Viber, Telegram – через такі канали вінничани можуть спілкуватися з працівниками відділу з паркування, який створено при департаменті енергетики, транспорту та зв’язку. Жителі міста можуть повідомляти про неправильно припаркований транспорт, надсилати фотопідтвердження тощо. Також з інспекторами можна зв’язатись й за телефонами 57-53-16 або 094-877-53-16.

У грудні 2019 року у Вінниці почав працювати відділ з паркування. На початку своєї діяльності інспектори проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу із водіям щодо дотримання правил паркування транспортних засобів на вулицях обласного центру. В подальшому інспектори з паркування накладатимуть адміністративні стягнення на порушників ПДР.

Для зручності водіїв, на офіційному сайті міської ради створено мапу з усіма парковками міста 

Як розповів заступник начальника відділу паркування департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Артур Андрущенко, щоб у інспекторів була краща взаємодія з вінничанами, створено три канали комунікації: у Facebook сторінка «Паркування Вінниця»  , у Telegram канал також називається «Паркування Вінниця»   та група з такою ж назвою у Viber

Через них жителі міста можуть повідомляти про транспорт, який припаркований з порушеннями правил, ставити питання працівникам відділу паркування  тощо. Першочергово інспектори реагуватимуть на випадки паркування на пішохідних переходах, зупинках громадського транспорту, на смузі руху громадського транспорту, в другому ряді біля припаркового транспорту.

Ці канали не лише дозволяють спілкуватися, а й отримувати необхідну інформацію. Серед іншого, тут можна прочитати про права та обов’язки інспекторів з паркування, а також водіїв тощо. 



Переглядів: 706
Поширень: 3