Еволюція ринку продажів або історія кохання маркетингу та споживача

На час карантину рекламні стратегії відомих вінницьких брендів розлетілись вщент. Онлайн маркетинг став головним інструментом реанімації брендів. Відтак виробники опинились на порозі невідомого рекламного ринку з новими пропозиціями.

Попри паніку та економічний хаос, варто пам’ятати, що будь-яка криза, це дуже гарний шанс для старту. Тому актуальним є питання: з чого розпочати?

Стосунки між брендом та споживачем, це — кохання! А надійні стосунки, це в першу чергу — стратегія! Гроші в підтримку бізнесу вкласти прийдеться, ціна порятунку власної справи залежить від ніші, яку ви плануєте займати.

Вінницьким представникам бізнесу в пригоді може стати Agile маркетинг, що широко використовується в галузі ІТ. В умовах карантину добре підходить для порятунку бізнесу. Ви маєте першими зробити гнучку пропозицію споживачу. Назвімо це — ефектом “швидкого побачення”, за обмежену кількість часу, ви маєте зробити цікаву пропозицію споживачу, раніше ніж хлопець поруч. Тоді ви отримаєте увагу до себе на певний час та зможете надалі працювати на перспективу.

Вам потрібно:

визначити цільову аудиторію, як варіант допоможе google analytics впроваджувати нові інструменти (акції, розіграші, челенджі, стрими тощо). Спланована рекламна компанія швидко коригувати помилки в процесі роботи швидко впроваджувати короткострокові плани намагатися спрогнозувати потреби клієнта для його задоволення працювати командою

Якщо ви вже пішли підкорювати світ, встаньте в чергу, попереду COVID -19. Для перемоги — спочатку оберіть зброю.

Онлайн маркетинг — це стосунки між брендом та покупцем, що дозволяють тримати клієнта на “короткій нозі”, завдяки роботі команді SMM.

Наш експерт працює в галузі онлайн маркетингу з 2014 року. Софія Сельськая займається запуском комерційних проєктів та допомагає власникам брендів закохати клієнтів в їх продукт.

“Соціальні мережі — це найкоротший шлях від брендів до споживача, на якому ви намагаєтесь насадити у свідомість вашої аудиторії потрібну інформацію. Навіть великим брендам потрібно показувати своє обличчя. Світ змінився, споживачі хочуть бачити не просто торговельну марку, їм потрібні щирі людські історії. Вони мають бачити команду, яка стоїть за брендом. ” — починає нашу розмову Софія Сельськая.

Гарним прикладом у Вінниці є SEO ТОВ “Промавтоматика Вінниця” — Михайло Ганчук. Він регулярно на своїй сторінці у соціальних мережах розповідає про діяльність компанії. Це викликає довіру в партнерів та покращує імідж компанії.  

Бренд має бути впізнаваним й постійно знаходитись в інформаційному полі.

“Кохання на відстані” між брендом та споживачем зміцнює онлайн

“Тут все залежить від займаної вами ніші. У випадку коли всі зачинились, особливо це стосується туристичної сфери та інших брендів, яким неможливо організувати онлайн роботу, важливо продовжувати комунікацію.” — пояснює наша експерт Софія Сельськая

Навіть, якщо офлайн неможливий, потрібно тримати своїх споживачів в курсі подій, інакше про тебе забудуть і твою нішу займе хтось інший.

Гарним прикладом комунікації в умовах карантину є Валерій Сиверчук, власник мережі вінницьких ресторацій та туристичних компаній. У своїх спільнотах, він продовжує спілкування з людьми. Хоча справи ресторанного бізнесу зараз в критичному стані, підприємець робить все, щоб утримати бізнес в інформаційному полі. Яскравий тому приклад ресторан Лезгинка.

“В саму стратегію, ми вкладаємо важливий етап розуміння своєї аудиторії та для якої соціальної мережі ми робимо контент. Бо аудиторія може бути одна й та сама, але концепт соціальних мереж різний. До прикладу ФБ та Інстаграм, вони ніби працюють разом, однак Інстаграм, це більше естетичне сприйняття продукту.” — пояснює різницю в роботі з найактуальнішими соціальними мережами Софія.

Для роботи у Фейсбук, вам знадобиться стратегія спонукання людей до розмови. Це розіграші, челенджі та марафони, мотиваційні пости. Гарний приклад студія танців “Шахіна”, керівник студії кожного дня проводить онлайн заняття з танців. За три тижні Діана Подолянчук, зібрала аудиторію, з новою віковою категорією, що в перспективі може стати новою  групою.

В Інстаграм теж є можливість проводити ефіри наживо. Відома вінницька гідеса Тетяна Рибак, пропонує свої послуги екскурсовода в обох соціальних мережах. Контент її сторінок різниться, хоча під час карантину онлайн екскурсії містом вона проводить в Інстаграм. Крім історичних маршрутів, Тетяна успішно розвиває продаж сувенірної продукції.

Якщо говорити про нинішню ситуацію, то найпопулярнішою вінницькою стрімеркою в Інстаграм є — Ольга Полякова. В неї бездоганний акаунт, який є найяскравішим прикладом ефективної роботи онлайн маркетингу. Її ефіри регулярно анонсуються, до них долучаються зіркові гості, під час включення вона спілкується з користувачами, а на сторінці постійно проводяться різні розіграші.

Висновок успішної роботи онлайн маркетингу можна дізнатись завдяки КРІ

“Необхідно поставити правильні КРІ (ключові показники ефективності). Це сама відповідальна частина роботи проконтролювати скільки з соціальних мереж приходить покупців. Іноді цей шлях важко прослідкувати” — пояснює важливість аналітики активності користувачів Софія Сельськая.

Що дає аналітика:

Контроль за збільшенням або зменшенням учасників спільнот. Підрахунок переходів зі спільноти на сайт. Активність користувачів (лайки, репости, коментарі та перегляди). Якщо ви продаєте свій товар, тоді вам необхідно контролювати статистику замовлень.

На TouTube детально описується як саме можна налаштувати КРІ : wordpress, Yoast SEO

Таргетована реклама. 

Особливість таргетованої реклами в тому, що тематичні оголошення показують тільки цільовій аудиторії, яка зацікавлена у вашій пропозиції. Беруться до уваги дані, отримані під час відстеження активності користувачів. Такий підхід дозволяє оптимізувати рекламний бюджет, скоротити витрати і підвищити ефективність кампанії. Для Фейсбук та Інстаграм налаштування таргетингу та способи його оплати є різними.

“Коли ми запускаємо щось нове на ринок, потрібен тест, обійдеться він приблизно від 200 до 400 доларів. Його тривалість два тижні. Вкласти ці кошти потрібно з розумом, не в одну рекламну компанію. Коли ми запускаємо такий тест, проводимо 15-20 рекламних кампаній. При плануванні, ми маємо зважати на вид діяльності, та розуміти в якому сегменті ми знаходимось. Для одних ця сума може бути 6 тисяч доларів, для інших 100 доларів. Все залежить від вашого товарообігу. Реклама має себе окупати.” — пояснює раціональність витрат на рекламу Софія Сельськая

Як потрібно обирати менеджера та працювати командою

Ви можете звернутись: до рекламної агенції, послуг фрілансера, взяти людину в штат. Якщо власник бізнесу розуміється на роботі в соцмерех, він одразу визначить, наскільки людина, чи команда компетентні у своїй роботі. Ефективність співпраці покаже перший місяць роботи.

“Перше, що має спитати людина, що прийшла на цю посаду в роботодавця, якою є його мета. Якщо людина у вас це не питає, це буде робота, заради роботи. Коли людина з вами говорить, звертайте увагу, чи розуміє вона, про що йде мова.” — попереджає Софія Сельськая.

Але треба розуміти, що СММ — це не панацея для порятунку вашого бізнесу. Соцмережі — це лише частина маркетингу. Реклама є засобом комунікації.

Софія Сельськая склала ТОП - 8 помилок які виникають в СММ:

    Відсутність розуміння концепції соцмережі. Кожна соцмережа має свою мету створення, плануючи рекламну компанію це треба враховувати. Нехтування діалогом. “Рeople to people” - зараз онлайн стирає кордони у спілкуванні, люди хочуть бачити, хто стоїть за відомим брендом. Відсутність чіткої цілі та мети. Треба чітко розуміти: кому ми це говоримо, навіщо, в чому наша індивідуальність. Зараз мова не лише про СММ, а про роботу маркетингу в цілому. Нехтування можливостями соціальних мереж. Наприклад: в Інстаграм є 4 основні функції: пост, історія, наживо, IGTV. Кожна функція має 25% ефективності. Якщо ми використовуємо тільки історію та викладаємо пости, ми задіюємо соцмережу лише на 50%. Відсутність мотивації до дії. Це фрази, пости, актуальні заклики до взаємодії в спільноті Відсутність роботи з негативним контентом. Є хейтери та тролі, яких в принципі потрібно блокувати. Проте, якщо критика об'єктивна, користувачу потрібно показати, що тобі не байдужа його точка зору. Креатив заради креативу. Треба розуміти, що креатив не завжди працює на продаж. Ваш бізнес не буде працювати, якщо за нього не голосуватимуть грошима. Розуміння пріоритетних витрат. Коли ми запускаємо таргетовану рекламу, ми маємо зрозуміти, в що ми вкладаємо кошти та з якою метою. Якщо мова йде про продажі, це одне, а якщо про обізнаність аудиторії відносно бреду інше. Зрозумійте чітко, яку мету ви наслідуєте.

Наостанок зверну увагу на оманливість та пристрасть у стосунках маркетингу та споживача. Пам'ятайте, що реклама працює не завжди. Маркетинг в соціальних мережах, немає довгострокового алгоритму дії, все змінюється щодня. Проте, стосунки бренду та користувачів, в соціальній мережі мають тривати якомога довше, бо це — в першу чергу іміджева комунікація.




Переглядів: 4206
Поширень: 6

Останні новини